13 липня, 2014

Інтернет-тренди 2014 від Kleiner Perkins Caufield and Byers

Щороку чудовий аналітик Мері Мікер (Mary Meeker) з авторитетної компанії Kleiner Perkins Caufield and Byers (KPCB), котра розквартирована в Кремнієвій долині, вже традиційно публікує дуже змістовний звіт з аналізом основних тенденцій і трендів, які впливають на майбутнє інтернету. 

Не став винятком і цей рік - 28 травня Мері Мікер виступила на конференції Code Conference в Ранчо Палос Вердес, що у Каліфорнії (Rancho Palos Verdes, CA). Відеозвіт та 164-сторінкову презентацію опубліковано у відкритому доступі на сайті KPCB. (дзеркало)

В презентації просто маса цікавих фактів, даних, статистичних досліджень та висновків - її просто дійсно вартує уважно переглянути і проштудіювати...

Так, до прикладу, можна побачити, що ринок смартфонів продовжує зростати - ці пристрої вже становлять 30% від загальної кількості телефонів. Планшети - це взагалі якийсь феномен, вони поширюються так швидко, як ніколи не вдавалося ні комп'ютерам, ні ноутбукам. Власне, за обсягом продажів планшети вже їх обігнали.


Але мене особливо зацікавила таблиця №96 - Діаграма розподілу уваги користувачів у різних країнах між чотирма типами пристроїв: телевізор, ноутбук + ПК, смартфон, планшет. Вже традиційно Україна в таких дослідженнях не фігурує (а шкода), але бачимо приміром, що в Польщі середній житель проводить біля смартфону 90 хв. на день, тоді як в США вже 151 хв., а в Нігерії аж 193 хв. Не думаю, що ми далеко відстаєм від останньої ;)
Також цікаво порівняти цей звіт з аналогічним дослідженням за 2013-й рік. Так, до прикладу, там можна побачити (таблиця №52), що користувачі айфонів і андроїдів заглядали у свій телефон в середньому 150 разів на день, при чому на перших місцях - повідомлення (23), голосові дзвінки (22) і ... перевірка часу (18).

Немає коментарів:

Дописати коментар