Німецькі вчені дійшли сенсаційного висновку - соцмережу Facebook чекає швидкий занепад.
Експерти проаналізували динаміку користувацького інтересу до 175 різних сервісів в Інтернеті і підтвердили циклічну природу соціальних мереж: вони швидко набирають популярність, але так само швидко втрачають її.
Дослідження Крістіана Керстінґа (Dr. Kristian Kersting) і Крістіана Баукгаґе (Prof. Dr.-Ing. Christian Bauckhage), що було нещодавно завершене під егідою Товариства сприяння прикладним дослідженням імені Фраунгофера (Fraunhofer) та Саутгемптонського університету (The University of Southampton) і опубліковане 25-го червня, ґрунтується на даних сервісу Google Тренди, який показує, як часто певний термін шукають по відношенню до загального обсягу пошукових запитів у різних регіонах світу і на різних мовах.
До поля зору вчених потрапили найбільш популярні соціальні мережі Facebook, twitter, Вконтакте, Google+, LinkedIn та ін., а також інтернет-сервіси AirBnB, Amazon, Groupon, Spotify, eBay і т.д.
Пошукові дані збиралися по 45 країнах. Як з'ясувалось - велика частина соціальних сервісів підпорядковується одному і тому ж закону: у якийсь момент всі вони переживають бум популярності, а потім стикаються з необоротним зниженням інтересу. Facebook - не виняток, колективна увага до нього слідує все тій же "горбоподібній" схемі:
Різні моделі аналізу пошукових даних розходяться в оцінці швидкості, з якою буде знижуватися популярність Facebook, але найбільш нейтральна передбачає, що до 2017 р. інтерес до цієї чи не найбільшої на сьогодні соцмережі скоротиться більше ніж на 50% щодо поточного рівня.
Автори правда застерігають, що їх аналіз не дозволяє робити прогнози про зниження кількості користувачів Facebook в абсолютних величинах. ... Ну що-ж, за кілька років повернемось до цього допису і порівняємо ;)
З повним текстом дослідження можна ознайомитись за посиланням:
"Strong Regularities in Growth and Decline of Popularity of Social Media Services"
Немає коментарів:
Дописати коментар