Український оператор мобільного зв”язку life:) (ТОВ “Астеліт”) 29 квітня 2010-го року було оголосив про зміну візуального бренду та слогану компанії
Головний виконавчий директор life:) – Тансу Єен – пояснює нову стратегію бренду:“Ми отримали максимум від нашого революційного «вільного» тарифу, здобувши майже 23% ринку та вплинувши на політику наших конкурентів, які змушені були копіювати нас. Відтепер ми змінюємо стратегію з метою подальшого зміцнення наших позицій у тих сферах, де ми є лідерами, – у послугах, сегментах, місцях та регіонах. Ми оновили стиль нашого бренду для того, щоб підкреслити новий крок у стратегії компанії, – прагнення бути попереду ринку завдяки нашим інноваціям, свіжому, яскравому іміджеві, а також щоб підкреслити – life:) є єдиним оператором мобільного зв’язку, який має українського власника”.
А ось як виглядала тоді рекламна кампанія оператора з використанням нового бренду та слогану (пригадую - весь Львів був завішаний такими білбордами):
Хм ... то наші українські маркетологи схоже були просікли "фішку" à la Sia вже давно? Я приємно здивований - можемо ! ....
А то не про яблуко було? :DDDDDDDD Доречі - ахмєт власник.
ВідповістиВидалитиСьогдні я вже не певен - про що це було насправді ;-)
Видалити