01 лютого, 2014

Кремль розпускає платних блогерів

Знімок екрана 2014-02-01 о 10.59.31Кремль розпускає інтернет-комсомол: витрати на платних блогерів урізані.

Кремлівським блогерам скоротять кошторис, їх роботу більше не вважають ефективною, кажуть джерела Znak.сom. Експерти відзначають, що пошук «ситуативних лоялістів» в блогосфері ефективніше «тотальної комсомольської пропаганди».

Кремль і «Єдина Росія» скорочують витрати на платних блогерів. Про це Znak.com розповіли відразу два джерела, близьких до адміністрації президента РФ. За їх словами, влада більше не вважає методи роботи нинішніх найманих блогерів ефективними.

Варто відзначити, що факт роботи Кремля з платними блогерами ніколи не був підтверджений офіційно. Активно обговорюватися ця тема почала на початку 2012 року, коли невідомі хакери заявили про злом пошти екс-прес-секретаря руху «Наші» Христини Потупчик і опублікували листування, з якого випливало, що Потупчик є одним з основних операторів Кремля по роботі з блогерами, які пишуть за помірну винагороду критичні пост про опозицію і хвалебні - про Кремль.

Дратівлива, прямолінійна, така що викликає відторгнення пропаганда за методичками дає зворотний ефект, зазначає керівник «Політичної експертної групи» Костянтин Калачов.

«Пропаганда в інтернеті - це той випадок, коли кількість не переходить в якість, коли краще менше, але краще, ліпше люди з реальними іменами , ніж сотні і тисячі ботів . Але, щоб це зрозуміти, треба було поставити повномасштабний і дорогий експеримент зі спробою задавити масою. Будь-який користувач соцмереж підтвердить , що результат виявився протилежним очікуванням. Неможливо переконати думаючих людей тим, хто просто переписує чужі готові форми з методички. Не завжди навіть потрапляючи в тему. Неефективність часто зворотна сторона марнотратства і ставки на екстенсивний підхід.»

Немає коментарів:

Дописати коментар