Міжнародна соціальна мережа Foursquare проаналізувала діяльність своїх користувачів за останні три місяці і будує плани по завоюванню світу. Замість розважального додатку для смартфонів вона хоче стати рекомендаційної системою, рівною за впливовістю з пошуковим рейтингом корпорації Google.
Foursquare була заснована в 2009 році інтернет-підприємцями Деннісом Кроулі (Dennis Crowley) і Навином Сельвадураєм (Naveen Selvadurai). Цей додаток виник завдяки тому, що все більше і більше телефонів почали оснащуватися модулями геопозиціонування GPS, а потім і "Глонасс". За допомогою підключеного до мережі смартфону або комп'ютера користувач може "відзначитись" і зробити "Чекін" (калька з англійської check-in), розповівши друзям про те, що він зайшов у якесь певне кафе, ресторан, аеропорт або просто на роботу.
У Foursquare здогадалися, що постійно збираючи та обробляючи "Чекіни", можна отримати досконалу систему для рекомендацій, яка буде підтримуватися в актуальному стані самими користувачами. У підсумку на питання "де поїсти" Foursquare вкаже на найближчий ресторан або кафе, де найменше негативних відгуків, і який щільніше всього працює з аудиторією Foursquare. За словами розробників соціальної мережі, вони хочуть, щоб вона стала для реального світу аналогом "pagerank", математичної системи ранжування сторінок в пошукових системах Google або "Яндекс", за допомогою якої користувачам у відповідь на їх пошукові запити видаються на першому місці найбільш релевантні відповіді.
rus.ruvr.ru
Немає коментарів:
Дописати коментар