12 липня, 2011

Форма Всесвіту - просто і доступно

Наш Всесвіт має хоч і дуже великий, але все ж кінцевий обсяг, але при цьому не має меж.

Уявити це досить просто на двомірному прикладі:
в деяких простих комп'ютерних іграх об'єкт, що минає за праву межу ігрового поля, з'являється ліворуч, а пішов вниз - зверху.

Ще більш наочний приклад - тривимірний:
можна побачити, якщо на кожному з рівнів гри "Quake" скористатися одночасно чітами, що дозволяють проходити крізь стіни і літати, і прямо рушити в якусь сторону: камера швидко вийде за межі локації, ваш віртуальний герой якийсь час буде летіти в чорній пустці, а потім перед ним з'явиться  скупчення коридорів і кімнат, котрі залишились начебто ззаду, і герой повернеться в ту ж точку, звідки почав, але з протилежного боку, начебто обійшов навколо земної кулі - хоча летів-то він по прямій.

Рухатися можна в будь-яку сторону нескінченно довго - кордонів немає, але за межі рівня не вийти, і ні в який "інший простір" не прилетиш - обсяг кінцевий і замкнутий. Ось такий же і реальний Всесвіт, тільки просторіший.

знайдено в kampfflieger

Немає коментарів:

Дописати коментар