09 квітня, 2011

Інтернет збагатився новою АНТИсоціальної мережею Hobius

Новий глобальний сервіс при всій схожості на соціальні мережі парадоксально асоціальний. У його користувача немає френдів і фоловерів, немає стрічки друзів, немає груп і співтовариств і, як наслідок, немає надмірної засміченості. У користувача є тільки обрані ним тематичні потоки про ті речі, які йому по-справжньому важливі і цікаві.

Ідея Hobius проста. Головне - це контент на тему, що цікавить, а хто його опублікував - не так уже й важливо.

Кожен зареєстрований користувач здобуває персональну сторінку. Зліва - блок з 25 слотів, куди вводяться інтереси. Первинний набір може бути, наприклад, таким: robots, ipad, політика, lady gaga, webdev, велосипед, startups, cool cars і так далі. Що заважає додати до цього списку перфоратор або замінити ipad на перетягування каната? Нічого.

По центру - потік записів на обрані теми від різних людей. Поки розквітло найбільш очевидне: автомобілі, стартапи, гаджети, кішки, аніме, політика, малюнок ... По ідеї, назви каналів, вони ж «теми», кожен має право вбивати будь-які. Інше питання - чи буде цей канал життєздатним, чи стануть інші користувачі цей канал розвивати.

Коротше кажучи, підтримуючи в актуальному стані свій список інтересів, ти отримуєш свій власний інфопотік без стороннього шуму. Писати ж можна на абсолютно будь-які теми. Головне - не потрібно болісно набирати аудиторію, щоб бути почутим. Перше ж твоє повідомлення потрапить в стрічку до людей, які теж цим цікавляться.

Немає коментарів:

Дописати коментар