28 квітня, 2015

Google теж не ідеальний

Якось я вирішив проекспериментувати з оголошеннями Google AdWords, завів аккаунт, закинув на рахунок мінімально-допустиму суму в 50 грн., створив 2 оголошення і рекламна кампанія по просуванню ось цього мого блоґу почала приносити кліки.

Ефективність кампанії була дуже високою, хоча кожен клік мені коштував по кілька гривень, що відаерто досить дорого ... 

І ось на днях в них там щось поламалось - гроші на рахунку є, а система впала і не встає. Служба підтримки вже другий день шось там шаманить, але в результаті запропонували завести новий аккаунт - геніяльно, нє? Та ну їх з такою версткою ... Google теж не ідеальний


2 коментарі:

  1. >> Ефективність кампанії була дуже високою

    Що ви цим маєте на увазі?

    Звістно, що кому треба покажуть, той клікне, гроші спишуться, але ефективність у цьому разі треба вимірювати не просто переходами, а тим, чи залишиться юзер у читачах. Бо навіщо платити за те, що хтось 53 секунди подивиться на сайт і піде з нього назавжди?

    ВідповістиВидалити
  2. >> Ефективність кампанії була дуже високою

    Що ви цим маєте на увазі?

    Звістно, що кому треба покажуть, той клікне, гроші спишуться, але ефективність у цьому разі треба вимірювати не просто переходами, а тим, чи залишиться юзер у читачах. Бо навіщо платити за те, що хтось 53 секунди подивиться на сайт і піде з нього назавжди?

    ВідповістиВидалити