21 серпня, 2014

Соціальні мережі та Твіттер в Україні та Львівській області, літо 2014 року (21.08.2014)

Соціальні мережі та Твіттер в Україні та Львівській області, літо 2014 року

За даними Пошуку у блогах Яндекса, на початок літа 2014 року у ВКонтакті, Однокласниках, Фейсбуці та Твіттері зареєстровано понад 40 мільйонів українських акаунтів.

Близько 2,34 млн облікових записів у ВКонтакті припадає на Львівську область. За цим показником серед регіонів України вона поступається лише Київщині та Дніпропетровщині. 

Проникнення ВКонтакті у Львові та області становить 92 % — це значить, що кількість акаунтів, зареєстрованих у цій соцмережі, наближається до чисельності населення регіону за даними Держкомстату України.

Дві треті львів’ян у ВКонтакті — це користувачі віком до 25 років. Цікаво, що порівняно із середнім показником по країні львівські "мешканці" ВКонтакті трохи молодші.

Віковий склад львівської аудиторії ВКонтакті:

до 16 років — 21 %
16–25 років — 46 %
26–35 років — 21 %
36–45 років — 7 %
46–55 років — 3 %
56–65 років — 1 %
66 років і старші — 1 %

Серед львів’ян, які зазначили у ВКонтакті свою стать, чоловіків більше за жінок — 57 % проти 43 % відповідно. Приблизно для п’ятої частини акаунтів стать взагалі не зазначено. Схожий розподіл характерний і для України в цілому.

695 тисяч облікових записів в Однокласниках зареєстровано у Львівській області — за цим показником вона "лише" шоста в Україні, хоча в інших соцмережах Львівщина серед лідерів. Проникнення Однокласників (співвідношення кількості акаунтів і чисельності населення області) тут становить 27 %.

Найбільше львівських користувачів Однокласників — приблизно третина — припадає на вікову групу 26–35 років. Для порівняння, у ВКонтакті найчисленніша група — від 16 до 25. У цілому аудиторія Однокласників у Львівській області доросліша, ніж у ВКонтакті. Якщо в останній соцмережі кількість львів’ян старших 35 років становить лише 12 відсотків, то в Однокласниках таких 36 відсотків.

Віковий склад львівської аудиторії Однокласників:

до 16 років — 9 %
16–25 років — 21 %
26–35 років — 34 %
36–45 років — 21 %
46–55 років — 10 %
56–65 років — 4 %
66 років і старші — 1 %

На відміну від ВКонтакті, у львівських Однокласниках трохи переважає прекрасна половина людства — 51 % жінок проти 49 % чоловіків. Але серед юних львів’ян (до 15 років включно) більше хлопців, ніж дівчат.

За кількістю акаунтів, зареєстрованих у Фейсбуці, — 237 тисяч — Львівська область поступається лише Київській. Проникнення Фейсбука тут перевищує 9 %, це також другий результат по країні.

Як і в Однокласниках, у львівському Фейсбуці трохи більше жінок. На них припадає 51 відсоток облікових записів, а на чоловіків — 49 відсотків.

У Твіттері зараз налічується близько 22 тисяч акаунтів зі Львова та області. За цим показником регіон — шостий у країні. Твіттеряни не зазначають свою стать, але як мінімум для третини львівських профілів її можна з високою імовірністю визначити за допомогою лінгвістичних алгоритмів за іменем і прізвищем. Серед таких користувачів більше чоловіків — 59 відсотків. Відповідно, "жіночих" облікових записів — 41 відсоток.

Вочевидь, події на Євромайдані істотно вплинули на те, як українці використовують Твіттер. Якщо до листопада 2013 року щомісяця в Україні реєструвалося по 6–7 тисяч нових акаунтів, то у грудні 2013-го з'явилося 16 тисяч, а у січні 2014 року — майже 55 тисяч нових облікових записів.

Крім того, якщо два роки тому українці у середньому залишали близько 90 тисяч твітів щодня, то у часи Євромайдану ця кількість зросла до 130 тисяч. А "піковим" стало 22 лютого 2014 року — тієї суботи українські твіттеряни залишили майже 240 тисяч повідомлень.

Середня довжина твіта українською мовою — 97 символів, а російською — 75. За період Євромайдану середня довжина повідомлення російською майже не змінилася, а ось твіти українською подовшали — до 105 символів.

Цифри та графіки для всієї країни загалом можна побачити за посиланням:
http://download.yandex.ru/company/Yandex_on_UkrainianSMM_Summer_2014.pdf

Особиста подяка шановній Наталії Журавльовій (компанія "Яндекс.Україна", прес-служба) за надану інформацію

4 коментарі:

  1. вк і однокласники то для бидла. там йому і місце

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. повністю підтримую. нафіг ті окупантські соціалки, в мусорник!

      Видалити
  2. Не думав, що Фейсбук (найбільше сиджу) у десять разів програє за популярністю Вконтактє.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну - це дослідження Яндекса, зроблене на базі запитів до Яндекса ... то ж таке :)

      Видалити