Відтепер Google використовуватиме в інформаційних картках результату свого пошуку сайтів також дані опису сторінок з каталогу DMOZ.
Паралельно з даними з Wikipedia Google почав використовувати в інформаційних картках результату свого пошуку сайтів дані з каталогу DMOZ. Такою інформацією з професіоналами галузі поділився Алекс Читу (Alex Chitu), автор блогу Google Operating System.
Інформаційні картки результату пошуку сайтів Google представляють собою невеликі спливаючі віконця, що з'являються при натисканні в поле відразу за назвою ресурсу в результатах видачі (якщо ж у сайту або компанії немає власної сторінки в Wikipedia, або ресурс не присутній в каталозі DMOZ, то картка просто показуватися не буде).
Інформація, що використовується в картках, заснована на даних т.з. семантичного пошуку Google "Граф знань"(Knowledge Graph), поступовий перехід до якого було анонсовано ще в 2012-му році. Перші тести розпочались вже в 2013-му році, пізніше функціонал був запущений для окремих регіонів англомовної видачі і на той момент гігант пошуку більшою мірою використовував в описах сайтів дані з Wikipedia.
Інформація, що використовується в картках, заснована на даних т.з. семантичного пошуку Google "Граф знань"(Knowledge Graph), поступовий перехід до якого було анонсовано ще в 2012-му році. Перші тести розпочались вже в 2013-му році, пізніше функціонал був запущений для окремих регіонів англомовної видачі і на той момент гігант пошуку більшою мірою використовував в описах сайтів дані з Wikipedia.
Слід розуміти, що спливаючі інформаційні картки результату пошуку сайтів працюють наразі не у всіх доменних зонах. Однак, головне не в тому, показуються чи ні інформаційні картки сайтів в конкретному регіоні: аналітики галузі акцентують увагу фахівців на те, що дані про сайти з каталогу DMOZ можуть бути в перспективі використані Google і у вже успішно діючих блоках Knowledge Graph:
Немає коментарів:
Дописати коментар