Як гарантовано НЕ потрапити в каталог DMOZ ?
Як гарантовано НЕ потрапити в каталог DMOZ ?
(7 простих правил для початківців та досвідчених вебмайстрів)
(нотатки Бувалого)
- Побільше реклами на сайті. Реклами має бути не просто багато, а дуже багато. Вона повинна займати 90% простору сайту, затуляти всю навігацію і весь контент. І - яскравішою, побільше. В ідеалі - зробити 29 спливаючих вікон при завантаженні сайту. А на закриття спливаючого вікна краще повісити скрипт, котрий форматує жорсткий диск. Хай знають наших.Сайт повинен бути створений виключно для реклами. І не слухайте ніякого Сашка Садовського чи Метта Каттса (Matt Cutts). Багато вони розуміють в сайтах ...Вони що - намагалися додати сайти в DMOZ? Ні. Ну й звідки їм знати що до чого?Сайти взагалі потрібно робити тільки для реклами. А кому хочеться чогось почитати - нехай читають Вікіпедію.
- Посилань, різних лінків побільше продажних. Намагаєтеся намацати оптимальну схему продажу посилань? Всякі там 3-5-3? Або 90-60-90? Плюйте на цю справу, я спалю для вас тему, як краще зробити.У кожному другому реченні повинно бути продажне посилання. Краще - нетематичні. Для контрасту. Не так нудно буде читати основний контент.
І проявляйте креативність, шукайте незвичайні методи.
- Обзаведіться якоюсь-небудь нафаршированою програмкою, типу XRumer і засандальте свій сайт відразу в 530 розділи. DMOZ великий, розділів багато. Вибирайте мови поекзотичніше. Найкраще - гінді, гуджараті, суахілі ... Не важливо, що ваш сайт українською мовою. Захочуть - переведуть, їхні проблеми.
- Якщо не хочете автоматично - то ручками. Відправляйте заявку на розміщення сайту в DMOZ тричі на день. Вранці, вдень і ввечері. Заодно виробите режим роботи - для фрілансерів особливо корисно.
- Частіше пишіть листи редакторам. Вони там всі сидять і сумують (особливо нудьгують редактори великих або "бойових" розділів, типу /Бізнес чи /Нерухомість). Внесіть в їхнє життя різноманітність.
Лист повинен починатися з коротких і виразних питань. Типу "WTF?" або "Доки?" Ці ж слова можна використовувати в назві теми листа.
У листі розгорнуто (можна використовувати ілюстрації ) опишіть всі ті дії, які ви маєте намір виконати з редактором у разі, якщо він не розмістить ваш сайт. І не забудьте згадати, що будете скаржитися папі Римському, Бараку Обамі і Борису Мойсеєву. - Пропонуйте редакторам "винагороду" за розміщення сайту в DMOZ. Краще не банальні гроші (це нудно), а щось яскраве, незвичайне. Оптимально - по темі вашого сайту.
Якщо, приміром, у вас фірма, що торгує бульдозерами - запропонуйте редактору новенький бульдозер, як компенсацію за його працю. Редактори теж люди, у них є дачі і їм теж треба город копати. - І пам'ятайте - кращий ефект досягається поєднанням вищеописаних методів. Поєднуйте, чергуйте, експериментуйте.
Упевнений, що ви досягнете поставлених цілей - НЕ потрапити в DMOZ.
____________________
Перекладено з російської і адаптовано за Cell - Как гарантированно НЕ попасть в DMOZ
Як редактор одного з розділів ДМОЗ каталогу, можу додати. Бо вже декілька сайтів забракував.
ВідповістиВидалити8.Не залишайте на сайті контактних даних своєї організації (для підприємств).
9.Подаючи заявку, залишайте незаповненими інформацією деякі розділи сайту - потім заповните.
10.Якщо ваш сайт не має україномовної версії - подавайте його в україномовний каталог.
Як редактор одного з розділів ДМОЗ каталогу, можу додати. Бо вже декілька сайтів забракував.
ВідповістиВидалити8.Не залишайте на сайті контактних даних своєї організації (для підприємств).
9.Подаючи заявку, залишайте незаповненими інформацією деякі розділи сайту - потім заповните.
10.Якщо ваш сайт не має україномовної версії - подавайте його в україномовний каталог.
Так - п.10 дуже правильний: знаю маленьку хитрість щодо цього - назвіть сайт і зробіть опис українською, а пости пишіть російською - цього не замітять і буде Вам щастя :)
Видалити